Foredrag

Foredragsrække m.m. i Rytterskolen i Ølsted i 2023/2024.

Bakkens Pjerrot gennem 23 år besøger Rytterskolen i Ølsted d. 11 april kl. 14-16

Torsdag den 8. april kl. 14-16 kommer Kurt Flemming med foredraget:

”Livet set med hvid-vinkel – Viljen til at ville skaber evnen til at kunne”.

Det er et positivt foredrag, der tager udgangspunkt i Kurt Flemmings eget liv – et foredrag med både dybde og humor.

Kurt Flemming vil fortælle om en fantastisk barndom, men en meget svær skoletid, om at træffe nogle svære valg, og at blive artist på trods af et lille talent, men med stor vilje.

Kurt vil også fortælle om at få Danmarks mest eftertragtede artistjob som Bakkens Pjerrot, om at have lavet 25.000 forestillinger, og stadig glæde sig til den næste. Hvordan han bevarer det positive, selv når døden kommer inden for døren.

Vi skal høre om sjove oplevelser og historier fra den spæde start som 10-årig til i dag; men også om altid at skulle blive lidt bedre til den næste forestilling.

Måske kommer der også et enkelt tryllenummer eller to.

Alle er velkommen. Det koster kr. 50,00 at deltage inkl. kaffe og kage. Du betaler ved indgangen med kontanter eller MobilePay.

Du behøver ikke at tilmelde dig, men der er begrænsede pladser, så vil du være sikker, så kontakt Hanne Rasmussen, tlf. 47 74 95 84, mail 1308hanne@gmail.com eller Ruth Larsen, tlf. 47 74 95 35, mail:

rut-hpl@youmail.dk

Hvis du bor i Ølsted eller Kregme sogn, kan du benytte Kirkebilen. Se hvordan du gør på kirkens hjemmeside eller i Guiden bag i magasinet Rundt om Ølsted.

Vi glæder os til at se dig og tag gerne naboen med.

Foredragene i Rytterskolen koster 40.00 kr pr.deltager , men så får man også kaffe og kage med til fordraget. Det er bestemt ikke dyrt for 2 timers hyggeligt samvær og underholdning med kaffe og brød – og hvem ved, måske kan man lære noget eller man får noget at tænke over. Det er jo heller ikke det værste der kan ske.

Kirkebilen kan benyttes til gudstjenester og andre arrangementer i Rytterskolen eller Konfirmandstuen af borger fra Ølsted og Kregme sogn. Ring til Taxa Nord på tlf. 48 48 48 48 og oplys konto nr. 101011 samt en kode der oplyses ved henvendelse til kirkernes personale.

Foredrag